Nowe nawyki

Najlepszy moment na rozpoczęcie czegoś nowego jest właśnie teraz. Nieważne jaka jest pora roku, zacznij ćwiczyć i ciesz się długotrwałymi efektami, świetnym samopoczuciem i godną pozazdroszczenia kondycją. Aktywność fizyczna to także świetna okazja do zawierania nowych znajomości. Nasz poradnik pomoże Ci poczuć się pewniej i zmotywuje Cię do działania. Poradzimy Ci też co zrobić, jeśli coś na drodze do celu pójdzie nie po Twojej myśli. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka rad, łącznie z tym, jak usunąć uporczywe plamy.


Początki


Powszechnie uważa się, że potrzeba ośmiu miesięcy, aby nowa aktywność stała się przyjemnym zwyczajem. Bardzo dużo zależy od Twojej motywacji, ale wyrobić sobie dobry nawyk konieczna jest dyscyplina i regularność.

Metoda małych kroków to recepta na sukces. Zacznij od 5 minut ćwiczeń dziennie i stopniowo rozbudowuj swój plan treningowy. Maksymalne zaangażowanie od samego początku może szybko doprowadzić do spadku motywacji i bólu mięśni, o których nawet nie miałeś pojęcia. Dlatego lepiej wystartować powoli: sama wizyta na siłowni to już pierwszy krok, nawet jeśli nawet nie dotknąłeś maszyny do ćwiczeń. Regularność działania pozwoli Ci wykształcić nawyki, które utrwalą się z czasem.

Jak znaleźć na to czas

Nowe hobby może pochłaniać na początku bardzo dużo czasu. W natłoku codziennych obowiązków trudno znaleźć moment na trening. Najlepiej jest znaleźć porę, która Ci odpowiada i poświęcić ją na nowe zajęcie. Jeśli nie lubisz rano wstawać, może okazać się, że najlepszym momentem na spróbowanie czegoś nowego będzie pora lunchu lub czas przed obiadem. Oczywiście we wszystkim trzeba zachować rozsądek, więc staraj się nie przeciążać. W miarę możliwości wyeliminuj zbędne czynności, które pochłaniają Ci zbyt wiele czasu. Uporządkowanie obecnych nawyków przed dodaniem nowych to dodatkowe źródło energii. Wyznacz konkretny czas każdego dnia lub co drugi dzień, który poświęcisz na wykonywanie nowej czynności. Jeśli uznasz, że to dla Ciebie najlepsze, może to być nawet o północy.

Trening

Z natury ćwiczenia fizyczne są dosyć forsowne. Dlatego warto zacząć w weekendy, w sobotę lub niedzielę rano lub nawet w okolicach obiadu. Dzięki temu zyskasz więcej czasu na odpoczynek po treningu, a także łatwiej będzie Ci wpasować nowe zajęcia do swojego grafika. Jaką dyscyplinę powinieneś wybrać? Taką, która będzie sprawiać Ci przyjemność! Bieganie i siłownia są teraz w modzie, ale możesz także spróbować jogi lub sprawdzić się w egzotycznych sztukach walki. Na pewno łatwiej będzie Ci chodzić na zajęcia w weekendy. Pamiętaj jednak, że wtedy w klubach sportowych spotkasz największe tłumy. Warto skorzystać ze specjalnie przygotowanych planów treningowych dla początkujących.

Plamy z potu

Niestety wraz ze wzrostem formy stajesz przed kolejnym zadaniem. Sterta brudnych ubrań rosnąca po każdym treningu to nie lada wyzwanie. Jednak z Vanish usuwanie plam jest tak proste, że pozbędziesz się uciążliwych plam z potu bez najmniejszego problemu.

Aby usunąć plamy z potu, wykonaj kilka prostych kroków:

Rozprowadź 100 ml płynu Vanish Vanish Gold Oxi Action w 4 litrach ciepłej wody.
Namocz poplamione ubranie na godzinę, a w przypadku białych rzeczy do sześciu godzin.
Wypierz jak zwykle w pralce, dodając 100 ml płynu.
Pierwszy sukces za Tobą! Z Vanish, możesz realizować swoje cele każdego dnia!